jan 112016

Via deze persberichten willen wij u graag informeren over de nieuwe publicaties van Frontier Publishing.
ONDERWERP VAN DIT PERSBERICHT

H e t   G r o t e   W e r k
S.M.F. van de Kamp de Villandery

Uitgeverij Frontier Publishing heeft van haar honderdste boek een waar kunst-stukje gemaakt met zo’n dikke honderd kleurige afbeeldingen op stevig, gecoat papier, een harde, weersbestendige kaft en een leeslint, dit alles om het de aspirant schatzoeker of archeoloog makkelijker te maken het boek als schatkaart en leidraad in het veld mee te nemen.

Want ‘Het Grote Werk’ is het reële verslag van een speurtocht in de oudheden van de duistere en verduisterde middeleeuwen naar een heuse schat, de Schat van de Tempeliers die naar verluid door de Kruisridders, ten tijde van hun vervolging door de Roomse Kerk, in een klein Frans plaatsje werd verborgen.

Dit boek leidt de lezer, de onderzoeker, van het ene naar het andere raadsel tot een uiteindelijke en onverwachte onthulling van het werkelijke geheim van deze Schat van Rennes-le-Chateau.

Niet een boek om eventjes snel doorheen te lezen, want het begrijpen en oplossen van de expres achtergelaten raadsels en aanwijzingen verlangen een volledige focus van de zoeker. In dit werk wordt de lezer als het ware aan de hand meegenomen in een door deze raadsels gevormd donker doolhof, waar geen enkel kant en klaar antwoord voor het oprapen ligt en elke pagina weer een nieuwe serie prangende vragen oproept. Op deze manier doet dit boek een beetje denken aan het dagboek van Indiana Jones op zoek naar de Heilige Graal, vol met aantekeningen ‘in de kantlijn’, losse schetsen en vastgelegde herinneringen aan eerdere zoektochten. Pas op het allerlaatste moment, wanneer de zoeker het bijna heeft willen opgeven, in verwarring over alle losse eindjes van de leidsdraad die hij hoopte te vinden, ziet hij het licht aan het eind van de tunnel schemeren, wordt alles ineens helder en kan hij opgelucht adem halen in de wetenschap dat alle puzzelstukjes eindelijk op hun plaats liggen.

Noot voor de redactie:
Titel: Het Grote Werk
Auteur: S.M.F. van de Kamp de Villandry
192 pagina’s, full color, hard cover
Prijs: € 25,00
Uitgever: Frontier Publishing

Voor meer informatie:
FRONTIER PUBLISHING
Marnixstraat 82, 1015 VX Amsterdam.
Tel.: 020-3309151
Website: http://frontierworld.nl/publishing/
E-mail: info@frontierworld.nl

Lezingen van de auteur over haar boekMevr. S.M.F. van de Kamp de Villandry geeft lezingen over haar boek ‘Het Grote Werk’.
Op 17 januari a.s. doet zij dat in de winkel van Frontier World te Amsterdam.
En op 19 maart, tijdens de Frontier-100 Lezingendag (ter gelegenheid van het ver- schijnen van het honderdste (bovengenoemde) boek van Frontier Publishing, in het Zonnehuis te Amsterdam-Noord.
Prijzen: 17 januari = € 10.00; 19 maart = € 30,00 (voorverkoop € 25,00).
Aanmelden via een mail naar info@frontierworld.nl.
Algemene Info over Frontier PublishingFrontier Publishing, onderdeel van Frontier World, is gevestigd in Amsterdam, aan de Marnixstraat 82, 1015 VX. Wij zijn geopend gedurende zes dagen per week van 11 tot 18 uur; de zondagen zijn gereserveerd voor workshops en lezingen en dan zijn uitgeverij en winkel gesloten. U kunt ons telefonisch bereiken via 020-3309151, of per email:                      info@frontierworld.nl.
Alle producten die u bij ons in de winkel kunt aanschaffen, boeken, tijdschriften, ansichtkaarten en een veelheid aan gezondheidsproducten, kunt u ook bestellen via onze webshops die gemakkelijk benaderbaar zijn via de hoofdpagina van onze website: www.frontierworld.nl.
MAGAZINE  |  BOEKEN  |  GEZONDHEIDSPRODUCTEN  |  EVENEMENTEN  |  NIEUWS

Frontier World